برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ

دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ

روسیه پهناورترین کشور دنیا یکی از مهاجرپذیرترین کشور دنیا نیز می باشد که به دلیل داشتن شهرهای مختلف و همچنین دانشگاه های مختلف در بین دانشجویان متقاضی تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا یکی از انتخاب های آنها می باشد. وقتی به تحصیل در این کشور فکر میکنیم و تصمیم داریم که برای تحصیل به این کشور پهناور بیاییم اولین موضوع و اصلی ترین موضوع تحقیق درباره دانشگاه های این کشور است که کدام دانشگاه در جهان دارای رتبه معتبرتری است که بدون شک و تردید اولین نگاه به دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ روسیه است که نگاه ما را به خود جلب میکند.

روسیه با دارا بودن دانشگاه های ایالتی بسیار زیاد خواستگاه دانشجویان و متقاضیان زیادی است اما برای دانشجویان ایرانی ۲ فاکتور اهمیت بسیار بالایی دارد اولین فاکتور و شاید مهمترین آنها مورد تایید بودن این دانشگاه ها از منظر وزارت بهداشت ایران و دومین فاکتور که همانند فاکتور اول اهمیت زیادی دارد معنبر بودن این دانشگاه ها از دیدگاه های جهانی است.

دانشگاه ملی سنت پترزبورگ به همراه دانشگاه لومونوسوف شهر مسکو و همچنین دانشگاه نووسیبریک به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های کشور روسیه از منظر و دید بین المللی به حساب می ایند و شهرتی در خور تحصین در مجامع بین المللی برای خود دست و پا کرده اند. دانشگاه دولتی شهر سنت پترزبورگ که با نام دانشگاه ملی سنت پترزبورگ نیز شناخته میشود به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های منطقه به حساب می آید. این دانشگاه هم اکنون در بین ۳۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است.

دانشگاه ملی سنت پترزبورگ تا سال ۲۰۱۸ یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان کشور ایران در روسیه قرار داشت که متاسفانه به دلایل نامعلومی که با پیگیری های بسیاری که انجام شد هنوز این دلایل نامعلوم می باشد از لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران خارج شد و دانشگاه پاولوف با رنک جهانی ۵ هزار وارد لیست مورد تایید شد. هنوز بعد دو سه سال این اقدام وزارت بهداشت روشن نشده است و وزارت نیز از ارائه توضیحات من باب این موضوع شگفت انگیز سرخالی میکند.

اما این دانشگاه بعد دو سال بار دیگر در سال ۲۰۲۱ به لیست مورد تایید دانشگاه های وزارت بهداشت و درمان برگشت و این دانشگاه معتبر و یکی از بهترین دانشگاه های کشور روسیه دوباره در لیست مورد تایید این وزارت قرار گرفت و از امسال دوباره میتوانید با خیال راحت در این دانشگاه به تحصیل ادامه بدید.

دانشگاه ملی سنت پترزبورگ را میتوان به عنوان مهد تربیت دانشمندان بزرگی در جهان همچون مندلیف نویسنده مشهور جدول مندلیف در علوم شیمی اشاره کرد. همچنین این دانشگاه مهد تربیت و پرورش ۶ رئیس جمهور معروف این کشور من جمله ولادیمیر پوتین و همچنین ۹ برنده جایزه صلح نوبل بوده اند را نام برد.

دانشگاه ملی سنت پترزبورگ یکی از قدیمی ترین و تنها دانشگاهی است که در سال ۱۷۴۷ میلادی تاسیس شده است و تا به امروز نیز با قدرت به کار خود ادامه داده است قدیمی بالغ بر ۲۹۰ سال که به عنوان قدیمی ترین دانشگاه حال حاظر روسیه نیز به حساب می اید.

امروزه دانشگاه ملی سنت پترزبورگ توانسته است در حدود ۳۰ هزار دانشجو را از سرتاسر جهان در خود جای دهد و این دانشجویان در این دانشگاه مشغول به تحصیل شده اند و از امکانات فوق العاده این دانشگاه زیر نظر استادی و دانشمندان که بعضا از نوابغ و دارندگان جوایز نوبل و مدال فیدلز بوده اند در جهت پیشرفت علمی خود از آنها بهره مند شوند.

دانشگاه ملی سنت پترزبورگ دارای یکی از برگترین پارک های علمی در سطح جهان می باشد که ارزش تجهیزات آن به طور تقریبی چیزی در حدود ۷ میلیارد روبل در سال ۲۰۲۰ می باشد. این مرکز علمی منحصر به فرد در منطقه و جهان به روی تمام دانشجویان این دانشگاه و همچنین محققان و دانشمندان دیگر کشور های جهان گشوده است و هرساله میزبان بسیاری از مسابقات علمی و همچنین محققان برجسته آزمایشگاهی است.

دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

 پادفک دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

دانشگاه ملی سنت پترزبورگ برگزار کننده یکی از بهترین دوره های پادفک در بین دانشگاه های کشور روسیه است. پادفک برگزار شده توسط این دانشگاه را میتوان دارای بیشترین زمان های برگزاری آموزشی با بیش از ۹۰۰ ساعت کلاس درسی نامید. دانشجویان پادفک دانشگاه ملی سنت پترزبوگ پس از فارغ التحصیلی از این دوره مدرکی برابر با مدرک زبان روسی “” آزمون ترکی ۱ ” که در سایت روس پدیا به طور کامل از اهمیت این مدرک زبانی برایتان توضیح دادیم دریافت می کنند که دارای ارزشی بین المللی است.

پادفک روسی، دوره ای آموزشی است که زیر نظر دانشگاه های روسیه برگزار می گردد و فرد متقاضی برای تحصیل در کورس های اصلی دانشگاه های روسیه به این مدرک نیاز ندارد و موجبات امادگی فرد متقاضی  برای ورود به دانشگاه های روسیه است. این دوره شامل ارائه آموزش دروس زبان روسی و همچنین برخی دیگر از دروس پایه همچون شیمی و زیست شناسی به زبان روسی می باشد. کیفیت دوره های پادفک به میزان زمان آموزشی و همچنین کلاس های اضافه آن بر می گردد. مسئولین دانشگاه ملی سنت پترزبورگ در دوره پادفک این دانشگاه به غیر از ۹۰۰ ساعت کلاس آموزشی، برنامه های کمک آموزشی فراوان دیگری نیز به دانشجویان خود ارائه می کنند. دارا بودن خوابگاه های نوساز و اختصاصی برای دانشجویان دوره پادفک دانشگاه ملی سنت پترزبورگ به علاوه امکان استفاده از تمامی امکانات دانشگاه برای دانشجویان از بزرگترین مزایای تحصیل در دوره پادفک دانشگاه ملی سنت پترزبورگ می باشد. شهریه دوره پادفک دانشگاه ملی سنت پترزبورگ مبلغی در حدود ۶ هزار دلار می باشد و ما در گروه اعزام دانشجو به روسیه روس تحصیل به طور تضمینی پذیرش شما برای دوره پادفک این دانشگاه را برای شما دریافت می کنیم.

دانشگاه ملی سنت پترزبورگ علاوه بر تمامی رشته های علوم مهندسی و …. ، دارای رشته های پزشکی و دندانپزشکی  که یکی از خواستگاه های اصلی متقاضیان ایرانی نیز هست را شامل میشود. رشته علوم پزشکی و دندان پزشکی این دانشگاه در مجهزترین و کامل ترین دانشکده های پزشکی در سطح کشور روسیه تدریس می شود.

برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ شما باید درخواست خود را تا تاریخ ۱۶ ماه ژوئن برای این دانشگاه ارسال نمایید. آزمون ورودی دانشگاه ملی سنت پترزبورگ در تاریخ ۷ ام تا ۲۲ ام ماه ژوئیه برگذار می گردد. تاریخ های اعلام شده بر اساس سال ۲۰۲۰ می باشد و ممکن از در سال های آینده دچار تغییراتی گردد.

یکی از مهمترین مسائلی که برای ورود به دانشگاه ملی سنت پترزبورگ باید به آن توجه داشته باشید ارائه مدرک زبان روسیه ” ترکی” می باشد که در سال ۲۰۲۱ وزارت علوم ایران داشتن این مدرک را برای دانشجویان متقاضی تحصیل در کشور روسیه الزامی نموده است. شما پس از اتمام دوره پادفک دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ در سطحی قرار می گیرید که می توانید به راحتی در این آزمون قبول شوید و مدرک زبان خود را دریافت کنید. همچنین دانشگاه به دانشجویان خارجی مهلت ارائه مدرک زبان را در طول دوران تحصیل هم خواهد داد.

مدیریت

هرآنچه باید از روسیه بدانید

https://ruspedia.com

سوالی دارید؟ از ما بپرسید