برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

موسسه اعزام دانشجو به روسیه

موسسه اعزام دانشجو به روسیه

موسسه اعزام دانشجو به روسیه

روس پدیا یکی از موسسات معتبر در کشور روسیه است که با همکاری شرکت ستاره داوود که حول محور اعزام دانشجو و تحصیل رایگان و بورس تحصیلی دراین کشور پهناور فعالیت می نماید. ما در این کشور بر موضوع کار میکنیم که دانشجویان عزیزی که از کشورمان میخواهند برای ادامه تحصیل به این کشور بیاییند و در یکی از رشته های معتبر در این کشور به تحصیل ادامه دهند راهی امن برای اخذ اقامت و تحصیل در این کشور را جلوی پای این عزیزان قرار دهند . روس پدیا با همکاری شرکت ستاره داودد با بستن قرارداد با دانشگاه های معتبر این راه را برای شما عزیزان هموار کرده ایم . روس پدیا که یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت ستاره داوود می باشد زیر نظر وزارت دارایی فدراسیون روسیه فعالیت های حقوقی و دانشجویی را برای شما عزیزان انجام میدهد.

اهمیت این موضوع به این است که حقوق دان ها و مشاوران ما در شرکت روس پدیا و ستاره داوود به طول کامل و اختصاصی به تمام موضوعات و کم و کیف دانشگاه ها و شرایط تحصیل در این کشور اگاهی کامل دارد و این موضوعات را به طور کامل پیگیری می نماید. هدف از این فعالیت ها بر این است تا راهی امن و کاملا قانونی را پیش پای شما عزیزان قرار دهیم تا دانشجویان به محض ورود به این کشور در بهترین دانشگاه ها به تحصیلات تکمیلی خود در این کشور پهناور بپردازند تا بتوانیم به پیشرفت روزافزون این عزیزان کمک ناقابل و شایانی را کرده باشیم.

متاسفانه با فراگیر شدن متقاضیان برای تحصیل در دیگر کشورها در سالیان اخیر مشاهده شده است که افراد سودجو در این زمینه روز به روز افزایش پیدا کرده است که متاسفانه با نداشتن هیچ تخصصی در این زمینه به امر ارسال دانشجو به کشور روسیه مینمایند که پس از مدتی دانشجویان از این کشور اخراج میشوند که به نداشتن پشتوانه خوب و زمینه خوب در امدن به روسیه برمیگیردد.

عزیزان و دانشجویانی که تصمیم دارند برای ادامه تحصیل به کشور روسیه بیایند باید این موارد را در نظر داشته باشند که قانون حقوقی و دانشجویی در کشور روسیه بسیار پیچیده و بسیار زیاد می باشد. همچنین این موارد را باید بدانید که رسیدگی به تمامی این موارد برای دانشجویانی که به تازگی وارد این کشور شده اند تماما برعهده موسسه اعزام دانشجویی است که برای انها پذیرش گرفته است و دانشجو عملا در بدو ورود به این کشور کار خاصی را انجام نمیدهد و شرکت پذیرش گرفته برای این متقاضی باید صفر تا صد مراحل را برای این دانشجویان انجام دهد. بنابر این موضوع باید در نظر داشته باشید که رسیدگی به این موارد و مشکلاتی که شما در طول زندگی در کشور روسیه با آنها ممکن است درگیر شوید، به دستان دانشجویی که یکی دو سال در این کشور تحصیل می کند و یا موسسات توریستی، حل نخواهد گردید .

همچنین این را نیز باید اضافه نماییم که دانشجویان و افرادی که دارای اقامت رسمی در کشور روسیه نیستند نمیتوانند مجاز به کار و هیچ گونه فعالیتی در کشور روسیه داشته باشند و اگر فرد متقاضی از طریق این افراد وارد کشور روسیه شده است در صورت هرگونه مشکلی برای فرد متقاضی تحصیل در کشور روسیه پیش اید این دانشجو یا افراد به صورت قانونی مجاز به حل مشکلات به وجود امده نیستند و نمیتوانند مشکلات شما را حل نمایند.  موسسه ما به طور مستقیم در کشور روسیه ثبت شده است و همچنین تمامی افراد فعال در شرکت روس تحصیل دارای اقامت معتبر و مجوز کار رسمی در کشور روسیه می باشند. همچنین تمامی کارکنان و مشاوران ما زیرنظر وکیل حقوقی ایرانی-روسیه در این کشور فعالیت می نمایند. ما در تمامی ساعات شبانه روز مشکلات و مسائل پیش آمده برای دانشجویانمان را پیگیری و حل و فصل می کنیم.

دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت و درمان ایران در کشور روسیه  در سال ۲۰۲۱ عبارتند از :

  1. دانشگاه پزشکی پاولوف سنت پترزبورگ در رشته های پزشکی و دندانپزشکی به زبان روسی
  2. دانشگاه سماشکو مسکودر رشته دندانپزشکی و به زبان روسی
  3. دانشگاه سچینوا مسکودر رشته داروسازی به زبان روسی
  4. دانشگاه دولتی لومونوسوف مسکو در رشته پزشکی و زبان روسی
  5. دانشگاه نووسیبیرسک سیبری در رشته پزشکی و به زبان روسی
  6. دانشگاه پیراگوف روسیه
  7. دانشگاه فدرال کازان
  8. دانشگاه بین المللی و ملی سنت پترزبورگ
  9. دانشگاه تومسک

این ۹ دانشگاه در لیست تاییدیه نهایی در سال ۲۰۲۱ وزارت بهداشت و درمان ایران قرار گرفته اند که میتوانید به راحتی در این دانشگاه ها به تحصیل بپردازید اما این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که این به ان معنی نمی باشد که سطح علمی این دانشگاه ها از دیگر دانشگاه های کشور روسیه بالاتر می باشد به عنوان مثال دانشگاه پزشکی اوفا در این لیست متاسفانه قرار نگرفتته است که این دانشگاه دارای رنکینگ بالایی در جوزه جهانی می باشد و سالانه دانشجویان زیادی را از سرتاسر جهان به خود اختصاص میدهد.

موسسه اعزام دانشجو به روسیه روس پدیا با همکاری شرکت ستاره داوود شرکت ثبت شده حقوقی در شهر سنت پترزبورگ روسیه همچنین شما را برای دریافت بورسیه تحصیل رایگان در روسیه نیز همراهی نماید. روسیه یکی از کشور های جهان است که دارای بورسیه های تحصیل رایگان برای دانشجویان خارجی زبان خود می باشد. شما برای دریافت بورسیه رایگان روسیه باید بتوانید امتیاز لازم را کسب کنید که موضوع بسیار دشواری نیست.

مراحل درخواست شما برای تحصیل در کشور روسیه  به این صورت می باشد که شما باید لیستی از مدارک زیر را تهیه نمایید و برای مشاوران حقوقی ما در شرکت ارسال نمایید:

  1. مدارک تحصیلی خود به همراه ریز نمرات و ترجمه تمامی مدارکتان را برای ما به صورت ایمیل ارسال می کنید.
  2. ما برای شما از دانشگاه مورد نظرتان پذیرش می گیریم.
  3. عکس نامه پذیرش شما را برای شما ارسال می کنیم.
  4. شما به حساب موسسه خیریه محک مبلغ ۱ میلیون تومان واریز می کنید و عکس فیش واریزی را برای ما ارسال می کنید.
  5. تمام! ما دعوتنامه رسمی دانشگاه را برای شما ارسال می کنیم

شما پس از این مراحل با دریافت دعوتنامه تحصیلی از دانشگاه به سفارت کشور روسیه مراجعه و تقاضای ویزا می کنید و به روسیه وارد می شوید. شما بعد از ورود به کشور روسیه دوستان ما در شرکت روس پدیا و ستاره داوود به پیشواز شما در فرودگاه می آیند و شما را در تمام مراحل اداری و دانشگاهی همراهی خواهند کرد.

مدیریت

هرآنچه باید از روسیه بدانید

https://ruspedia.com

سوالی دارید؟ از ما بپرسید